Gå til innhold

tok testen i dag og den var


Anbefalte innlegg

Skrevet

positiv!!!!!!!!!!!:-)

til og med vært hos legen og bekreftet det i dag.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye =))

 

Lykke til videre =))

Skrevet

gratulerer! så gøy! leste her om dagen at du var redd for å ta, at det bare var syklusen din som spilte et puss som tidligere, men er glad den var positiv! gratulerer!!!

Skrevet

Tusen takk!:-)

terminen er foreløpig 23.mai, dette blir spennende!:-)

Skrevet

Gratulerer så masse til deg:)

Skrevet

gratulerer:) da må du joine oss på mai klubben på bim:) du er hjertelig velkommen:):)

Skrevet

takk for det!:-) ja, da skal jeg komme meg dit...:-)

Skrevet

Grattis...=)) Bursdag samme dag som meg den lille spiren da om h*n kommer til terminen..;o

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Mai er en super mnd å få barn i =)

Skrevet

Gratulerer så mye:-)

Må le litt når jeg ser nicket ditt:-) Har du tattdegekstravannoverhodetnå?

Skrevet

jepp....:-)

jeg studerer fulltid (mastergrad), jobber 50% og har 2 barn fra før. og så driver vi og totaloppusser huset... jada:-)

Skrevet

Gratulerer så myyye!!! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...