Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 3mnds vaksine her i gården i går. Hun var litt sutrete i går ettermiddag, ellers ingenting. Men i dag bare sover hun jo! Sov en økt på 3,5 timer i ettermiddag- Var våken 1 time, og sover enda. (Har gått 2,5 time nå) Normalt?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 ja,det er helt normalt. De sier at de kan sove,sutre osv mere en de pleier dagen etter også.
jordbærsjokolade Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Lurer litt påom det har en sammenheng selv jeg..Hun har sovet tilsammen ca tre timer tidligere i dag og nå lurer jeg påom hun har sovnet for natten...skulle bare ha en liten lur for 1,5 timer siden og hun sover fortsatt. Hun pleier ikke å sovne før rundt 2030..
jordbærsjokolade Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Hun fikk vaksine i går hun også
Gravenstein Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Er helt normalt, ja - begge mine sov mye mer enn vanlig i dagene etter vaksinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå