~Fanta~ Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Vi har en sparebøsse stående i kjøkkenvinduet, og der putter vi på alle småpenger vi har i lommene, eller finner rundt omkring;o)) Og dette har lillegutt fått med seg tydligvis...... Idag da jeg skulle tømme den, var det ihvertfall 25 SJOKOLADEPENGER på den...hihihi Ikke noe å bli rik av akuratt, men man kan jo være rik på gode minner da;o))
to tette og en stor Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 hihi. lillegutt her i gården har hatt alle leikeknivene og gaflene sine i sparebøssa, så den blir det artig å tømme tnker jeg...
Fabelaktiv Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 ååsåsøtt... skriv det ned så ikke det går i glemmeboka - gøy å nevne i bryllup etc når han blir tørr bak ørene sukk
solemio Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg jobber i bank og i sparegrisene vi får inn der, finner vi de utroligste ting. Greit nok med binderser, plastikkepenger, støv, hårnåler osv (bortsett fra at de ødelegger maskina, selvfølgelig.) Men for ei stund siden, inni en av posene jeg skulle pakke om lå EN ALLIANSERING, taksert til ca 5000kr. Ikke så lett å finne eieren, nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå