Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Orker ikke tanken på sex, og får mindre og mindre lyst jo mer mannen maser!!! Jeg har alltid hatt stort behov for sex men nå blir jeg kvalm ved tanken. Orker ikke at han tar på meg på den måten. Æsj.. Tror aldri jeg har lyst på sex igjen!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 du er ikke alene. heldigvis maser ikke samboeren min om det han prøver seg ikke på meg heller, ettersom han vet hvordan jeg har det. nå er det snart 2 uker siden sist, og jeg begynner å få dårlig samvittighet. må nko spre beina i kveld...
Trallgård Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Det svinger vel opp og ned det der...i alle fall med meg men jeg merker at hvis jeg er ny dusjet og stellt vil jeg mye oftere enn om jeg ikke er det ...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Huff ikke noe godt å ha det slik. Men tror jo at det kommer seg når hormonene roer seg litt.he he. selv har det blitt betraktelig mindre her også, og nå jobber han borte så nå drømmer jeg om det. GLEDER meg til han kommer hjem:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 huff da. du får nok lysten tilbake, tar bare litt tid, jeg er i uke 25 og må ha;) hehe
mor.monsen Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 du må da vel ikke "spre beina" om du ikke har lyst? Det er jo helt forferdelig??? Sex skal man jo ha lyst til begge to??!! Eller har jeg misforstått noe her?
nattensDronning Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 vel.... vi har bare hatt sex en gang i løpet av svangerskapet, og vi er nå 25 uker på vei..... Føler ikke akkurat at lysten er der nei.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Hater ikke sex, tenker faktisk ganske mye på sex, har en del drömmer om det og, men har mye mindre lyst til å gjennomföre det..så det blir lite sex hos oss. Til stor frustresjon hos mannen. Dessverre er han ikke särlig god til å ta hensyn eller vise at han forstår at det er en periode vi må gjennom (har värt igjennom et svangerskap sammen för) så han blir skikkelig muggen og kan furte lenge. Han pröver seg gjerne gang på gang, selv om jeg sier tydelig at i dag vil jeg bare sove. Savner å kose med han, men hver gang jeg tar på han reiser junior seg og jeg opplever at han forventer 'full pakke'. Mao. svärt lite fysisk kontakt hos oss.....................egentlig ganske trist............ For meg er ikke sex ensbetydende med å elske noen. man må da kunne vise sin kjärlighet, og sette pris på hverandre uten sex??? Det går jo over med litt tid, og vi har sex av og til. Er enig med de som sier at sex skal väre for begge to, det verste er når man må sprike for å gjöre mannen glad. Har gjort det, og det er helt grusomt!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 det kan ikke være noe hyggelig. jeg har det derimot omvendt. får ikke nok, så typen må flere ganger si nei. det er ikke noe god følelse det heller, og føle seg som en masehøne når man så gjerne vil.. jeg skulle ønske lysten min var mindre, for når man får nei et par ganger i løpet av uka, føler man seg littt dum og lite attraktiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå