Saltlakris Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg hadde eggløsning på søndag/mandag denne uken.. Har hatt ordentlige "eggløsningssmerter" i magen hele denne uken. Fikk en haug av graviditetstester fra billigtester i dag, så jeg tenkte "ja ja.. Hvorfor ikke?", og tok en test. Vet jo det at jeg selvfølgelig ikke ville fått noe resultat på den nå, det er jo aaaalt for tidlig!! Sannsynligvis har vel ikke egget engang festet seg?? Men, etter 4 minutter så kom det en svak strek, samboeren min så den også. Så, gikk det noen minutter til, og streken var borte.. Står jo at man ikke skal tolke resultatet etter 5 min.. Hva kan dette være?? Hjelp!!!
Saltlakris Skrevet 20. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2007 Gjorde meg kanskje ikke så forstått på at det var en graviditetstest jeg tok.. Dytt dytt
lanoforliten Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 er her også, jeg... hva heter testene og hva kosta de??
Ruttitutt :-) Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Hvis du er helt sikker på at du hadde el søndag/mandag så har vanligvis ikke egget festet seg enda, det fester seg etter ca 6 dager, men noen før og noen seinere. Og det er da egget fester seg at man begynner å produsere hcg som slår ut på tester. Men i teorien så kan jo egget ha festet seg samme dag som hadde el (hvis det går ann) og du begynte å produsere hcg da, og da kan det kanskje slå ut slå ut alt nå. :-)
Saltlakris Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 Det var strimmeltester som jeg har bestilt på billigetester.com. De koster 25 kr. stk
lanoforliten Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg ville kjøpt en "ordentlig" test, og tatt en i morgen eller i løpet av helga. MEN: hold meg oppdatert!!! Spennende!!!! )
Saltlakris Skrevet 20. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2007 Det skal jeg gjøre!! Skal prøve å vente med testingen til neste helg (hvis jeg klarer....) Krysser fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå