Gå til innhold

Foundation til kombinasjonshud - hjelp....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kriteriene mine er disse:

- Oljefri (dvs, som ikke gir de helsikes småkvisene i T-sonen og hårfestet)

- God dekkevne, men likevel "usynlig" på huden

- Gir huden glød og ser ikke ut som en tørr, død maske

- Mange fargenyanser å velge mellom, da jeg ikke har lyst til å kjøpe 2 til 350 kr stk. bare for å blande meg til den perfekte fargen

- Bør helst ikke koste skjorta

Jeg har ennå til gode å finne denne. Sukk.... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke helt til hjelp da jeg ikke husker eksakt navn på det..

Men jeg prøvde en fra Max Factor..

Har kombinasjonshud selv og kan få mange tørre flekker når jeg bruker foundation, men akkurat den var perfekt,.. den gav fuktighet der det var tørt og dempet der en er fet i huden (ingen "TV" skjerm midt i panna med andre ord) Og så kunne en velge en som gikk i ett med huden slik at det som merkes var at huden ble "jevn" i farven.. eller en med mer glød . Kjempefine, likte best den med litt glød da jeg er bleik av meg .

Skrevet

ID Bare Minerals ... etter førti års misfornøyd prøving og feiling... funker på de normale kinna og den fete nesa (sjarmerende...), ikke død maske, ikke kviseframkallende, usynlig, og med mindre du har rosa grisehud så tror jeg det skal være mulig å finne farge... jeg har medium beige, det er antakelig den kjedeligste fargeangivelsen jeg har hørt men den virker...

Og du holder deg antakelig med svinebust til børsten sjøl...?

Skrevet

I.D Bare Minerals er bra ja. Bruker fairly light jeg, og har vel ikke børsten som hører til men jeg har naturhårbørste. Funker fint. :)

Skrevet

Vet du, jeg vurderte faktisk å kjøpe ze pudderfoundation fra ID Bare Mineralz idag. Men jeg tenkte jeg skulle høre hva slags tips jeg fikk her først. Kanskje jeg skal spandere på meg en sånn en da? Svinebusten har jeg spart på siden julemiddagen, ja. Jeg gjør som hulemenneskene, bruker hele dyret til mitt formål.

Skrevet

Er enig med de over her at i.d. er veldig bra. Men etter at jeg prøvde Everyday minerals, så synes jeg faktisk at den er like god som i.d. (og den er mye billigere). Du kan bestille gratisprøver på www.everydayminerals.com (frakt på ca 30 kroner må betales).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...