Gå til innhold

Cat.68 se her!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig spennende at du så hjelperen din!!

Kunne ønske jeg kunne se litt innimellom også..

Men hadde en merkelig følelse i går, så et bilde av sønnen min og tenkte at, oi nå MÅ jeg hente han i barnehagen, må bare ha han nær meg. Var på vei ut av døra nesten da barnehagen ringte og spurte om jeg kunne hente han forsi han ikke var bra.

 

Har du vært inne på denne? Tydelig bilde!! (har du sikkert men..)

 

http://www.fletchercollection.co.nz/item.php?id=125

 

 

Her kaller de han Tomiha Te Mutu og ikke Tomika, og du kan bestille dette bildet av han!!

 

http://www.nla.gov.au/apps/cdview?pi=nla.pic-an2963606-v

 

Det er sikkert mulig å få mere informasjon om han av museet

gå inn her så kan du maile National Library of Australia:

 

http://www.nla.gov.au/digicoll/pictures/contact.html

 

Dette var spennende!!

Har vært inne på discovery channel og National Geographic, men ikke funnet noe mer om han der. Tror det beste er å kontakte biblioteket i Australia! Der har de sikkert masse info til deg!!

 

Lykke til i din søken, og håper han kommer til deg igjen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuusen takk, Ja det er helt sprøtt. Det er liksom helt sykt nesten at jeg ser et ansikte , får et navn og så har fyren eksistert????, Og ser akkurat ut slik jeg såg han for meg. Vettu jeg har ALDRIG hørt om denne fyren noengang, ikke heller har jeg studert Maori indianere, så at jeg noested i min underbevissthet skulle ha hørt om denne fyren er helt utenkelig!! Siden det heller ikke finnes særlig mye informasjon om ham er det jo lite sannsynlig jeg bare tilfeldigvis skulle ha lest om honom.

 

Ja underlig er denne verlden det er helt klart.

Skrevet

Ja det er helt sprøtt!! Aldri hørt om han jeg heller, men Maori indianerne har jeg hørt om.

Moren min drømte om en russisk dame for mange år siden, hun fortalte det til pappa dagen etter og han fant litt ut om henne, helt merkelig, for mamma hadde heller ikke hørt om henne før, men snakket om henne flere ganger i søvne!!

 

Veldig spennende å kunne se da! Håper dere får opprettet bedre kontakt og at du lærer mer om han! Kanskje du kan gi museet infoom han etterhvert!!

Skrevet

Hehehe , ja ikke sant ;o)) Ja dette var gøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...