Hera83 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Noen som har peiling på den? Hvordan kjennes den ut når den er lukket? Og hvor tidlig i en graviditet lukker den seg? Har prøvd å lese på pernille.info, men fant ikke noe der.
evius fikk junigutt Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg driver også kjenner på livmortappen og syns det går veldig greit å finne den....men må advare deg om at dette er veldig vanskelig å kjenne etter altså. For to dager siden, da jeg startet med eggløsnings-slim var den høyt i skjeden og hard å ta på + vanskelig å kjenne noen åpning. Så i går var den fortsatt høyt i skjeden, men litt hard og ta på fortsatt(men ikke så hard) og jeg hadde fortsatt eggløsningsslim. Mens i dag var den høyt oppe og myk og glatt og jeg kjente åpningen på den...(sorry detaljene)... det var kanskje i dag jeg hadde eggløsning da? Den skal visst bli lav og lukket når man får mensen og når man er ufruktbar, mens når man er fruktbar blir den myk og trekker seg høyere opp i skjeden og åpner seg litt på en måte samtidig som den blir glatt og skiller ut eggløsningsslim. I think.... Lykke til med letingen...man skal visst være veldig forsiktig når man leter etter den, så vidt jeg har skjønt på pernillesidene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå