Gå til innhold

er det liv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

syntes jeg kjenner litt kiling i den ene siden av magen når jeg legger meg på kvelden... men dette er kun på høyre side... er dette liv da???det kiler liksom litt inni der... jeg er snart 15 uker og førstegangs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil tror det er det ja:-)

Husker jeg kjente det slik du beskriver i uke 14 med første mann.

så gøy da

Skrevet

Jeg kjenner også lignende bevegleser, er 16+2 i dag.. har kjennt det i et par uker nå... men har liksom ikke visst hva det har vært... =) Har lest at det er litt tidlig for 1.gangs å kjenne liv så tidlig... =)

 

 

Skrevet

men jeg kjenner det bare på den høyre siden... kanskje langt oppe. er ikke det veldig rart???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...