Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor rett ved en høyspentledning, noe som jeg bekymrer meg litt over. Er det noen flere som også bor i nærheten av det? Noen som vet om det er grunn til å være bekymret over dette med tanke på utvikling av leukemi og barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyspentledninger er det overalt rundt oss. Tror ikke de stråler!! Er du usikker på hva det er, så ta en tlf til kommunen og hør!

Skrevet

Da vi var på husjakt var det en ting vi så etter att det ikke var noe høyspentledninger rundt. Selv om det kansje ikke er farlig tror jeg det ikke hjelper boligprisene om de finner ut att det er noe med sykdommer og ledningene.

Skrevet

Ja, jeg ville aldri noensinne bodd under høgspentlinjer. Det ER farlig og kan meget vel ha sammenheng med leukemi og andre krefttyper. Om det er 100 % sikkert, vet jeg ikke, men at det er farlig å bo under dem, er hevet over enhver tvil. Dersom huset mitt sto under høgspentlinjer, ville jeg flyttet. Jeg kjenner nemlig til så altfor mange krefttilfeller som man mener skyldes nettopp dette. På hjemstedet mitt får de ikke solgt husene under høgspentlinjene. Det sier jo noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...