Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Skal man bare ta én? Kjøpte ikke jeg, himla dyrt med 129 for en pakke. Har kremen fra før. Vet ikke om det er nok, har ikke symptomer nå da, men vil jo være helt kvitt det.
Josefine78 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Vagitorien er mye sterkere i den pakken hvor det bare er en i, i forhold til den andre pakken hvor jeg syntes å huske det er seks vagitorier i pakken. Det skal funke fint det du har kjøpt og. Men ikke ta den hvis du ikke har symptomer. Lykke til:-)
Mido Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg har bare tatt en tablett tidligere jeg... Men jeg minnes jeg ikke skulle bruke den pinnen som kanskje følger med for å få den inn. Bruke fingeren istede, og ta den før du legger deg.
MC81 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Finnes forskjellige pakniner fra canesten. Som gravid er det anbefalt at man bruker den tabletten som inneholder 500 mg og så kremen!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Takk for svar folkens, koster flesk å ha sopp jo. Skal aldri mer ha p-ring hvertfall, for noe dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå