AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Vil så gjerne susse og kose på jenta mi, og holde henne i armkroken, men hun begynner stort sett å sutre og liker seg best i vogna alene.. :0( Er det normalt? Skal ikke babyer kose seg hos mamma, da? Blir så lei meg, men håper det er andre som også har det sånn? Hun er skikkelig tung og veldig slitsom å holde og vugge, så ville gjerne hatt henne på fanget eller liggende på brystet mitt, men den gang ei....
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Min eldste var også slik. Fantes ikke kosete som baby, men han er nå en helt normal unge likevel :-) Han er faktisk mer "kosete" nå som han er nesten 5 år enn som baby. Husker vi fikk mye trøbbel med at alle i familie, venner ol ville jo kose med ham og forstod ikke at han hatet det og derfor hylte hver gang. Ikke alle babyer har noe videre behov for nærhet. Mellomste var stikk motsatt og mini er også relativt brelete, men vil ikke sitte i ro på fanget han heller.
Mamma til to tette Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Tenk at det kanskje er andre ting som er kos for babyer enn oss. Bare å bli holdt og kjenne kroppsvamen og kjenne lukten din kan jo være nok til at han føler seg trygg og god. Eller kanskje du velger helt feile tidspunkt til å kose, et godt tegn er at han ønsker øyenkontakt,da ønsker han å kommunisere. At han ikke vil kose med resten av familien er vel ikke så rart, babyen min er veldig kosete med meg og far men ikke med resten av slekten...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 sånn var min også, ville aldri sitte på fanget eller noe, bare vred seg unna hvis jeg tok han opp. Et par ganger med feber ville han sitte på fanget:-) men nå er han kjempekosete:-) litt over ett år nå, og nå sitter han masse på fanget, kommer etter meg og vil løftes opp etc. Syns det er så koselig:-)
Alvepike Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 he he, akkurat som tulla mi. Hun kunne heller aldri sitte på fanget kose eller noe. Tror hun har kost meg 4 ganger og hun er 8 månder he he Men hun har det jo så travelt, er veldig aktiv, men hun pleier nå å krype bort til meg og klatre opp etter bena mine for å komme opp. Det synes jeg er koselig. Og nå kan hun faktisk sitte stille i fanget 2 min he he
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Min første sønn ville bare bli holdt hvis han fikk se ut mot verden og ikke mot brystet mitt. I dag er han 3 år og verdens mest kosete gutt. Ikke bekymre deg på forskudd, kosen kommer nok. Babyer går veldig i faser så det som gjelder denne uka gjelder ikke neste uke.
anni654 Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Tror, det er vanlig at noen barn er sånn. mennesker er forskjellig, allerede bår de blir født Har du prøvd babymassage? Da ligger jenter di foran deg på en teppe, men du kan gi henne masse kroppskontak likevel. kanskje liker ho det bedre? Kjønner jo, at du vil gi henne masse kroppskontakt, og det er jo også viktig. Kanskje føler ho seg bedre med sånt, når det ikke blir så tett. Og så kan dere se hverandre i øyne samtidig. Lykke til
Herkules Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Gutten vår er ikke så veldig kosete. han er nå over året men har aldrei kost. Når han var nyfødt så kunne han ligge på meg sånn opp mot skulderen. Nå sitter han på fanget i ca 30 sekunder og så vil han ned. Har likevel blitt glad i å gi koser og nusser da. Er nok normal babyen din også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå