Gulosten™ Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 hvorfor i all verden dere kjøper høsdress, så vinterdress og så ny vårdress igjen??? Det er jo bare så sinnsykt mer praktisk å kjøpe en todelt vinterdress med avtagbart for?? Forklar meg så hva dere skal med en kjempedyr Reimadress, eller 3 mindre dyre dresser.
Gulosten™ Skrevet 20. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2007 Altså, høsTdress... Og kjempedyr Reima som ikke kan "deles" opp.
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 her bruker de regntøy i steden for høst og vårdress.... også har vi reimadress på vinteren.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg skjønner helelr ikke dette med høst-vårdress, men vi har reima vinterdresser til guttene fordi jeg synes de er perfekte til vestlandsvær. Her bruker de regntøy på sommeren og når det er over 6-8 grader på høst/vår og vinterdressen når det er under 6-8 grader. Varier bare hva vi har under dressen. Funker fint det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå