Gå til innhold

Tante rød?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er målløs, TANTE RØD????

Klarer ikke voksne jenter å si mensen?

 

besøk av tante rød var sånt jeg sa da jeg var 14....

 

herregud jenter, grow up, kall en spade for en spade!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og kalle en tulling for en tulling...

du får holde deg unna forumet da vettu....kanskje bruke tiden din på noe mer givende og interessant enn å kommentere at folk bruker forskjellige uttrykk?

Skrevet

ehhhh ja... og du kan jo gå i et annet forum hvis du har lyst til å være saklig?

 

*peke på forumtittel: "Krangletråden"*

 

du er vel slik en tulling som får 'besøk' du og? HAHA!

Skrevet

HAHA! Her er det en som tror en er voksen når en sier "mensen"! :D

"Det månedlige" "Perioden"

Menstruasjon kanskje? Jeg menstruerer ikke for tiden.. Ingen blod og slimhinnerester fra vaginaen min.. :)

 

Folk kaller det forskjellige ting. Akkurat som at menn ikke alltid kaller penis for penis...

Skrevet

ja nettopp! da kan vel jeg krangle med deg tilbake da vel??

du er tullingen...jeg er fjortisen jeg vettu!:P

HAHA!!

 

Skrevet

det vel samme om man sier mensen eller tante rød vel?jøss...klarer ikke helt å skjønne at folk henger seg opp i så mye rart....

Skrevet

Æsjs, så kjedelig å krangle med folk som er uenige med meg. Jeg vil at alle skal si at jeg har rett, og så skal vi sammen erte de som må bruke omskrivinger og si 'det røde' eller 'tanta' eller no annet tåpelig.

 

Dere som sier tante rød, hva sier dere til hhv kvinnelige og mannlige kjønnsorganer da? Mr. Nelson og Pernille?????

Skrevet

Enig med HI.

Dere er barnslige!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

samma faen å en kaller det da vel....... Alle veit da hva det er for det. Syns det er litt gøy å si tante rød jeg da....... Hvis noen må henge seg oppi det, så værsågod. Men jeg sier hva jeg vil=)

Skrevet

jeg sier ikke besøk av tante rød, jeg sier jeg tiltrekker meg hai :)

 

men kan si MENTRUASJON også

Skrevet

Haha! tiltrekker deg hai! :D Den synes jeg var direkte GØY! ;)

 

Jeg kan også si MENSTRUASJON.. Overhodet ikke noe problem og jeg har nok brukt ordet oftere enn metaforer.

Men hva andre kaller det har jeg aldri reagert på, og for å være helt ærlig så bryr det meg nok midt på rompa.. -Eller ANALEN, hvis det er mere korrekt for dere som er fine på det ;)

 

Skrevet

hehehe ja her er det nøye å bruke riktige anatomiske ord, som anal anus eller rektum kanskje :)

Skrevet

Jaja, visste du ikke at dette var et fagforum for medisinsk personell? hehehe... NOT!!!

 

Tiss, promp, rompe, tante rød, onkel brun, bimmelibim og bommelibooooom!!!!! hihihihihi.....

Skrevet

Synes tante rød er en morsom måte å kalle mensen jeg da.Noe alle inne her skjønner hvertfall. Eller hva med rødt lys?

Skrevet

Vi kan kanskje kalle det tante blodpøl da?? Var det bra nok for deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...