Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg er målløs, TANTE RØD???? Klarer ikke voksne jenter å si mensen? besøk av tante rød var sånt jeg sa da jeg var 14.... herregud jenter, grow up, kall en spade for en spade!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 og kalle en tulling for en tulling... du får holde deg unna forumet da vettu....kanskje bruke tiden din på noe mer givende og interessant enn å kommentere at folk bruker forskjellige uttrykk?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 ehhhh ja... og du kan jo gå i et annet forum hvis du har lyst til å være saklig? *peke på forumtittel: "Krangletråden"* du er vel slik en tulling som får 'besøk' du og? HAHA!
bixit Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 HAHA! Her er det en som tror en er voksen når en sier "mensen"! "Det månedlige" "Perioden" Menstruasjon kanskje? Jeg menstruerer ikke for tiden.. Ingen blod og slimhinnerester fra vaginaen min.. Folk kaller det forskjellige ting. Akkurat som at menn ikke alltid kaller penis for penis...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 ja nettopp! da kan vel jeg krangle med deg tilbake da vel?? du er tullingen...jeg er fjortisen jeg vettu! HAHA!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 det vel samme om man sier mensen eller tante rød vel?jøss...klarer ikke helt å skjønne at folk henger seg opp i så mye rart....
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Æsjs, så kjedelig å krangle med folk som er uenige med meg. Jeg vil at alle skal si at jeg har rett, og så skal vi sammen erte de som må bruke omskrivinger og si 'det røde' eller 'tanta' eller no annet tåpelig. Dere som sier tante rød, hva sier dere til hhv kvinnelige og mannlige kjønnsorganer da? Mr. Nelson og Pernille?????
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Hr. Nilson og Pippi langleppe!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Enig med HI. Dere er barnslige!!!!!!!!!!!!!!!!!!
susemor666 Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 samma faen å en kaller det da vel....... Alle veit da hva det er for det. Syns det er litt gøy å si tante rød jeg da....... Hvis noen må henge seg oppi det, så værsågod. Men jeg sier hva jeg vil=)
Den drygaste Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 jeg sier ikke besøk av tante rød, jeg sier jeg tiltrekker meg hai men kan si MENTRUASJON også
bixit Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 Haha! tiltrekker deg hai! Den synes jeg var direkte GØY! Jeg kan også si MENSTRUASJON.. Overhodet ikke noe problem og jeg har nok brukt ordet oftere enn metaforer. Men hva andre kaller det har jeg aldri reagert på, og for å være helt ærlig så bryr det meg nok midt på rompa.. -Eller ANALEN, hvis det er mere korrekt for dere som er fine på det
Den drygaste Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 hehehe ja her er det nøye å bruke riktige anatomiske ord, som anal anus eller rektum kanskje
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 Jaja, visste du ikke at dette var et fagforum for medisinsk personell? hehehe... NOT!!! Tiss, promp, rompe, tante rød, onkel brun, bimmelibim og bommelibooooom!!!!! hihihihihi.....
Blacktower Skrevet 23. september 2007 #16 Skrevet 23. september 2007 Synes tante rød er en morsom måte å kalle mensen jeg da.Noe alle inne her skjønner hvertfall. Eller hva med rødt lys?
Anonym bruker Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 Vi kan kanskje kalle det tante blodpøl da?? Var det bra nok for deg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå