Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 og hvor bor dere syns høsten er vrien jeg, lettere m snø og vinter! litt kaldt m joggesko, lit varmt m vintersko, og litt dumt m gummistøvler om det ikke regner... er det cherrox tid nå da, eller\
3b@rnsmor-30* Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 de har brukt joggesko helt til nå. men nå er det hull i joggeskoa, så nå har jeg kjøpt cherroxer i dag. vi bor i kongsberg. har hatt minusgrader på natta i 3 netter nå..
Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Veksler mellom støvler og gore-tex, bor på vestlandet hvor det kronisk regner for tiden og her er det ca 4-8 grader ute om dagen.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg kjøpte Adidas høst sko til junior, med gore tex. Så dem bruker han nå når det ikke regner.. Bor i trøndelag - så det ha vært noen kalde morgener..
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Joggesko eller gummistøvler med en tynn ullsokk i på de kaldeste dagene.
OsloMor Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Joggesko, gidder ikke å kjøpe høstsko, da de erfaringsmessig blir brukt i to uker og er for små når våren kommer.
~sjiraff~ Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Joggesko eller støvler, bor i nærheten av oslo
It's all about me Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Vanlig høstsko. Ser ut som noe joggeskolignende, men er i vannavisende skinn. Jeg og gummistøvler da......bor jo i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå