to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 ...og jammen hadde jeg rett. Det blir en gutt,!!!!! så da blir mitt nye nick "2.guttimagen :oD - 7.mars-08" Alt så helt bra ut, og det var en noe roligere skikkelse vi fikk se denne gangen, iforhold til gutten vi møtte på ul for 2 år siden. Blir kjekt med en liten lillebror til gullgutten vår. Lurer på om de kommer til å ligne på hverandre. Ble flyttet 5 dager tilbake, så da er jeg bare 16+2 idag, og har fått ny ul:-D Jippi. vårt neste møte blir om 3 uker. Det er vel for å bli helt sikker på termin + at det var litt tidlig å ta prøvene til mor og barn undersøkelsen idag. veldig fornøyd med at vi får komme tilbake Så herlig å få bekreftet at alt står bra til med vår lille mageboer
twoboys & a girl Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Gratulere så mye med gutten. Dere var heldig som fikk ny ul:o)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 takk:o) fikk to ul sist også, men da var det fordi morkaka lå litt langt nede. Så vi har vært heldige sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå