Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Mannen min jobber noe som heter medleverturnus, og er på jobb i 2 uker, for så å være hjemme i 2 uker. Ungene savner han når han er borte, men de har det bare fint her med meg. Problemet er 3 åringen vår. Med en gang pappa kommer hjem henger hun på han hele tiden. Sitter han i sofaen, så skal hun sitte oppå han, skal han på do, så vil hun at han skal bære henne med seg, skal han ut en tur, så forlanger hun å bli med. Når han (selvsagt) ikke vil alt dette, så begynner hun å hyyyyle. Legger seg på gulvet, og kan hyle en evighet, og gir ikke opp. Vi spør henne hva som er galt, og om at det var kjekt at pappa kom hjem, men da sier hun at hun vil at pappa skal reise igjen, han kan bae være på jobb sier hun. Selvfølgelig synes han dette er slitsomt, og enkelte dager er så ille at det blir bare hyling og skriking hele tiden. Hun er veldig flink og selvstendig når jeg er hjemme alene med henne og lillesøster på 1 år. Kler på seg selv, tar på sko selv, går på do selv, vasker hender selv osv... Men med en gang pappa kommer hjem, så "kan" hun plutselig ikke noe av dette, hvis ikke hun får hjelp så blir det bare skriking igjen. Det er fryktelig vanskelig å ha det slik de to ukene som pappaen er hjemme, og vi skal kose oss. Noen som har/har hatt det på samme måte, og har noen råd til oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå