Tomine is my star Skrevet 25. september 2007 #26 Skrevet 25. september 2007 Ja 3xl comfort.. Kjøpte den ny i juni.. Men jeg bor j.... langt unna deg da,i finnmark.. :/ Blir jo et par hundre i frakt i tillegg..så da er vi nåkk like langt.. :/ Tenkte på 2000.....
LisaColli Skrevet 25. september 2007 #27 Skrevet 25. september 2007 i trondheim. jo de har tilbud på hele pakken, men man kan kjøpe bare sportsvogna uten bag også, da blir det 2500:)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. september 2007 Forfatter #28 Skrevet 25. september 2007 det blir nok litt mye da ja, mamman til Tomine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå