lenej :o) Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 snd deg garn litt sånn av kvært da men hadde en masse raggegarn, håpe du kan bruke dem?
tasah Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Skifta nick eller? Gleder meg til garnpakke, raggegarn høres fint ut det Skal si fra når jeg starter!
lenej :o) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 ja, likte det gamle nicket, men det var så vanskelig å søke i forum, for å se om noen hadde ropt på meg.. kom jo opp en haug med mamma'er... et ord som brukes i maaange tråder her ja..! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå