Gå til innhold

Har vert på UL idag..


Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og alt var i tipp topp stand :) fikk se en liten baby, som sugde på tommelen og holdt seg for ørene.. kjempe søøøt! fikk ikke vite kjønn.

Tror jeg må vere i himmelriket;) hehe.. den beste dagen i mitt liv, hittill ;D

 

Nå kan jeg endlig begynne å glede meg;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du føler deg sikkert flere tonn lettere nå ja :o)

Gratulerer med en flott opplevelse! Dette er bare begynnelsen!

Når babyen er ute så blir det bare bedre og bedre ;o)

Skrevet

Så flott - det er en fantastisk opplevelse :))

Skrevet

ja er det ikke herlig.

Jeg har også vært på ul idag og fått bekreftelse på at alt er bra:-)

Fikk i tillegg vite at det blir en gutt, så da har vi snart to gutter:-)

Det blir kos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...