Sol + spire Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg vil bare si at dere er alle fantastiske. :-) Utrolig hyggelig å kunne skrive et innlegg å få svar på det en lurer på. Mange ganger tenker jeg på foreldrene våre som ikke hadde slike informasjonskanaler. De hadde jo selvfølgelig familien, men vi har det temmelig mye enklere på den måten. For det er supert å kunne dele ting og få råd av andre i samme situasjon i stede for bare å få råd fra noen som gjorde det samme for 20 år siden. Så flott at alle er så behjelpelige og det er ikke noe negativt på dette forumet (som jeg har sett i hvert fall) FORTSETT MED DET! :-D Jeg vil bare sende en takk til alle sammen! :-) Sammen er vi sterke. Og vær stolte alle sammen av jobben dere gjør med bebisene deres. Når jeg ser på jenta mi så angrer jeg ikke et sekund på at jeg begynte å gi flaske. Stor klem
Matja Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Det var da voldsomt... Så koselig å få litt positiv feedback da! Vi vet jo at vi er verdens beste mammaer;-) Det er du også! Jeg var så lettet da jeg fant dette forumet da jeg slet med ammingen at jeg ikke vet hva jeg skulle gjort uten. Det er jo her jeg har fått vite alt jeg vet om det å flaskemate... Dessuten har jeg blitt kjent med andre mødre som jeg har mye til felles med. Kjempeflott! Klem på dere alle sammen fra meg også
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Så hyggelig innlegg :-) Helt enig med deg, dette er et flott forum, og da jeg lette etter info var det her og flaskeposten jeg fant mest. Nå som vesla er over 7 mnd er det vel strengt tatt ikke så mye mer jeg lurer på om flaskemating, men da er det jo hyggelig å kunne svare de som lurer på det samme som jeg strevde med i sin tid. For det er jo masse å sette seg inn i, og som regel liten hjelp å få fra HS. Så hurra til alle fantastiske mammaer her som tar seg tid til å hjelpe hverandre! Uten dere hadde min hverdag i starten vært langt tøffere. Klem fra oss :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 så kjekt tror dette er det eneste forume her inne på dib som ikke er så mye "trakking" på andre osv.. kjempe hyggelige å behjelpelige folk her har hatt mye spørsmål ang flaske og mme, og har fått svar på alt eg har lurt på så tusen takk damer:)
stinelin81-3 smågull Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Skriver også under på at dette forumet er det absolutt hyggligste her inne!! Aldri noen skitkasting..bare støtte og hjelp:) Dere er fantastiske alle sammen!!!
snuske♥2 Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Så koselig å lese dette, det er første gang jeg er her inne og kommer til å fortsette å se innom! jeg synes også det er lite info om flasking å finne, så dette forumet er jo helt topp! Takk til alle som vil dele erfaringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå