Gå til innhold

andre som er ped leder og sykemeldt redusert?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvordan gjør dere det i forhold til ubunden tid osv...

jeg er sykemldt 100 prosent men føler jeg greier å komme tilbake i 40 prosent..men 30 prosent passer bedrei forhold til timene. Er ikke lett å jobbe fulle dager så vil helst dele de opp..men det ødelegger jo vaktene for de andre

 

Noen forslag her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lenchen med jente i magen

Jeg er ped.leder og har bekkenløsning. Har vært 100% sykemeldt, er nå 50%, men skal over på svangerskapspenger nå snart pga klarer ikke å jobbe hele dager, og det gjør at barnehagen ikke klarer å tilpasse arb.situasjonen min. Derfor kommer de til å ansette en vikar for meg, og så kommer og går jeg som jeg selv ønsker. Det tilsvarer aktiv sykemelding. Tror det blir en god løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en god løsning.

 

Slet fælt med bekkenløsning forrige gang, og kjenner at det kommer sakte men sikkert nå også:-/

Ikke no god følese å gå å tenke på at det blir ekstra belastning på de andre når man ikke kan gå fulle dager.

 

Jeg har bestemt meg for at den dagen jeg ikke klarer gå full dag vil jeg heller sykemeldes 100%. Det er jo egentlig det beste for alle parter. Men nå håper jeg jo at jeg klarer meg en stund til da;-)

Jobber kun 75% ped.leder så jeg har noen dager innimellom til å ta meg inn igjen.

Men det er travlt med både jobb, hus og en gutt på snart to år. Selv om mannen min hjelper til. Han jobber skift, så da blir mye lagt på meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kastet opp flelre ganger daglig siden uke 5 og starter på 20. uke imorgen... Derfor sykemeldt.

 

Legen min ville ikke aktiv sykemelding så jeg tror jeg prøver meg i 40 prosent så får jeg heller gå oppå slik de andre ikke sliter seg ihjel.Det er nok det beste, gjør det nå, komme og går slik jeg får testet ut kroppen litt og så skal jeg ti legen til uken-

 

men skal høre om aktiv sykemld igjen..for det burde jo være det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått bekkenløsning, og er foreløpig sykemeldt 20%. Det er veldig vanskelig for meg også å kunne jobbe halve dager pga bemanning. Men min lege sa at det beste er å kunne jobbe hver dag men halve dager. For da slutter jeg på jobb før smertene kommer. for det de lange dagene med mye gåing og løfting som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...