Tulletutta Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 er dette noko eg bør ringe føden ang, eller kan det vente til eg skal til legen på mandag. Syns dette var litt mykje. men ein del vaten i kroppen er jo normalt nå på slutten, men føler meg uvel i tillegg? ville berre høyre dåkes meininger..
*1+1=2 små* Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 hadde ringt altså....er ikke det litt farlig a?! Bedre å ringe en gang for mye vet du, fortell hvordan det gikk!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg syns absolutt du skal ringe med en gang
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 har du drukket mye da? Husk at en halv liter med vann veieer faktisk en halv liter... Jeg veier meg alltid om morgenen, og i løpet av dagen veier jeg ca 1 kg mer (feks etter jeg har spist/drukket masse)
Månestrålen :-) Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Det beste er å veie seg om morgenen før du har spist. Jeg kan variere ett par kilo fra morgen til kveld.
Sweet tooth Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Hei Cathy, Håper du allerde har ringt til føden og blitt sjekket- bedre å sjekke med en gang dersom en har tegn som kan tyde på svangerskapsforgiftning. Håper det ikke er det, og at alt er bra med deg og babyen! Håper du skriver hvordan det går med deg. Vi storkoser oss som en familie på 4, det er kjempekoselig! Dersom jeg ikke får tid til å skrive til deg før du føder, får du ha veldig veldig lykke til!! Håper du får en lett og rask fødsel og en veldig fin barseltid! Stor klem fra
Bea har snart 4 barn? Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Viss du i denne perioden, 2timene ikkje har vært på do i det heletatt men spist middag og kanskje drukket masse er dette helt naturlig.... Men det kan jo og være noe gale...
Tulletutta Skrevet 21. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2007 Ringte føden og fikk beskjed om å komme inn med ein gang har derfor ikkje kunne skrive før nå, ble nemelig innlagt med mistanke om svangerskapsforgiftning, har nettopp kommet heim, hadde høyt blodtrykk når eg kom inn som heldig vis sank i løpet av natt så har derfor fått komme heim, vatne eg hadde i kroppen forsvant og i løpet av natta. Men har muligens uvi, så dette kan godt være grunnen til at eg vart dårlig. Greit nok at eg gikk opp 2kg på nokon timer det var ubehaget i knær og leddene pluss at eg fikk kraftige skjelvinger etter at eg hadde skrevet innlegget inne på bim. Legene fant ingen godt grunn til dette, men eg har ein mistanke om at eg hadde eit kraftigt fall i blodsukker, i som gav seg etter ei stund. så nå er eg heime igjen med beskjed om å ringe viss det skulle skje igjen og slappe av så nå skal eg legge meg i min eigen seng etter ei natt med lite søvn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå