Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hvor lenger overlever spermen i kroppen min(ca.) Jeg har min fruktbare periode f.o.m mandag og da reiser min mann på jobb og kommer ikke hjem for onsdag.Hva gjør vi....tar en skikkelig koserunde på søndag????? Har IKM uke 42. Ca eggeløsning 27. sept. Noen tips................ Hjelp...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Svømmerne kan leve i opptil 5 dager under optimale forhold, men 2-3 dager er mer vanlig. Så en skikkelig koserunde på sødag burde holde;) Lykke til!
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Da ville jeg tatt en skikkelig koserunde både søndag og onsdag:)
2prinsesserogbim Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 har hørt 6 dager og egget 2 dager
Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Tusen takk jenter.Godt å ha dere her når man trenger litt hjelp....Da blir det storkosing på søndag og onsdag osv helt til spiren sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå