lenej :o) Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 titten på hjørnet: "å sende fra meg mitt 12 dager gamle barn ville jeg ikke gjort i mine villeste fantasier. Men om det var rett for deg, så gjør du jo det. Du trenger ikke å forsvare deg, jeg sier bare at det ville vært utenkelig for meg. " - er å la barnets tante, som hadde sett han nesten hver dag siden han kom hjem fra sykehuset, en fremmed jeg bare "sendte ifra meg" ?? anonymine: "sånne som meg" er bare en felles betegnelse på sånne som meg, som kansje har samme tankegang som meg. ja, føler meg utrolig heldig å ha et barn, og vil at de som ønsker skal få lov å være sammen med han. ellers hadde JEG følt meg egoistisk. Carnivale: "Ingen av ungene har sovet borte før de var rundt året. Syns ikke det har verken med hysteri eller egoisme å gjøre, som HI så fint kaller det. Jeg kaller det normal omsorg." - så jeg gir ikke normal omsorg for mitt barn? hvordan våger du???? mini sov over hos tanta sin, og hennes sønn, og mamman og pappan og broren til min kjære. de bor nøyaktig 200m unna oss, og kunne godt gå over om det var noe. hadde tlf på, og mini skulle jo bare sove der. han sov jo like godt der som her jo! jeg ba ikke om det, det var hun som kom å spurte, å vi sa joda, det skulle da gå greit det bare koselig at dem vilel være lamem han. og ja, om vi hadde sagt nei, hadde vi følt oss egoistisk ovenfor barnets tante, fetter, onkel og besteforeldre. det gikk helt strålende der, han hadde melkeflaska med, og kosa seg masse der!! skjønner ikke problemet deres.. så om ikke alle er enige med deg, så skal dem virkelig gies inn?
LisaColli Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 hehe, ble det så mye styr ut av den tråden altså. har du ikke lært at man ikke kan legge ut sånt her uten å bli kalt dårlig mor? hihi:)
lenej :o) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 jammen den utvikla seg jo heeelt i feil retning.. snakk om å vri på ting...
mayaya Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Næsh, drit i hva andre sier du! Gjør det som er riktig for deg! Og spis is!
lenej :o) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 is.. jaaa..!! å, det hørtes så godt ut!! men jeg frys sånn...
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Drit i hva andre synes og mener.... Folk trekker konklusjoner på grunnlag av andre de ikke har kjennskap til engang. Det er ikke slik at det finnes en norm for betegnelsen "god mor". De aller fleste har nok kunnskap og forstand til å handle etter beste evne for barnet. Ofte er det beste for barnet det som også er best for mor. Om jeg føler at det gir meg masse overskudd å ha en dags barnefri innemellom, så gjør jeg det. Om andre føler det annerledes så må de gjøre hva som egner seg best for dem! Vi er alle forskjellige og har ulike behov, og _ingen_ her inne er i den andres sko og dermed besitter ganske lite informasjon til å trekke konklusjoner utifra. Drit i hva Kari og Ola Nordmann gjør! Sønnen min sov hos tanten sin første gang da han var 8 dager gammel.. Det høres kanskje for mange horribelt ut, men var den beste beslutningen å ta der og da. Jeg og mannen hadde kraftig influensa og jeg klarte nærmest ikke stå oppreist, pluss mangel på søvn, så ja, jeg handlet etter beste evne. Etter det har han vært mye borte, og han elsker det. Han er faktisk hos søsteren min i skrivende stund. Han er en trygg og fotrolig krabat, og det jeg er sikker på, er at jeg er den beste mammaen for ham!) Og, det er du garantert for din sønn også)! God klem
lenej :o) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2007 takk for den! så snill du er! :) ja, har liksom følt det var ok da. har heller aldri amma han, så han har ikke "trengt meg" sånn, på den måten...! mini like best en våken og opplagt mor, så regner med eg gjør det beste for han. er så heldig som har en baby, og vil bare dele han med alle vi er glade i!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå