Gå til innhold

Sukk...kom ikke i dag heller...

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillt EL tester og har EL i morgen... men de kom ikke i dag heller.

Fikk beskjed om at de var sendt mandag, og de har som regel kommet 2-3 dager etter det... men ikke denne gangen.

Men vi må vel bare hive oss til køys i dag da... *sukk* alt har blitt et tiltak.. tilogmed sex og koz. Vil helst bare lavær men da blir de vertfall ingenting. I dag har jeg en generelt dårlig dag, er drittsur å lei, og når testene ikke kom så hjalp ikke det noe særlig... Arg... murrer i magen, vonde pupper, vil ingenting annet enn å sove, men når jeg legger meg får jeg ikke sove før lenge etterpå.... å som sagt.. DRITTSUR!!!! Når skal alle de nedturene å uønsket spenning være over?????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det billigetester.no, du har bestilt fra?

Jeg går også å venter på forsendelse derfra. Bestilte forrige fredag (den 14). Skulle ha både eggløsningstester og graviditetstester, så måtte bestille i i to omganger for å komme under 200,-. Fikk mail samme dag om at begge pakkene var sendt. Graviditetstestene, som var de jeg bestile sist, kom på tirsdag. Eggløsningstestene glimrer med sitt fravær:-(. Har heldigvis noen få liggende, så jeg har å begynne med.

Skrevet

Det er så frustrerende... bestiller dem jo i "god tid" av en grunn liksom, og merkelig at de plutselig denne gangen ikke skal komme når de bruker å gjøre... Har ingen jeg så vi hopper til køys i kveld og får de vel i morgen eller lørdag men da er det jo ingen vits i å ta dem... men får jeg ikke i morgen så drar jeg på apoteket og kjøper noen.... Det er ikke de digitale men de får duge.... det er fra billigtester.no jeg har bestillt ja.. har somregel bestillt fra .dk men denne gangen fra no.... å det er ganske merkelig at de skal bruke lenger tid fra norge enn fra danmark... arg!!

Skrevet

De blir sendt fra Danmark på .no også. Men, håper du får dem i morgen den dag :-)

Jeg har bestilt i går, men fikk akkurat mensen så de har jo litt å gå på ift meg hvis de er sene. Jeg har bestilt fra .no to ganger før, og fått forsendelsene i løpet av få dager begge gangene. Har vært overraskende kjapt! Siste bestilling var i mai..

Skrevet

Jeg bestilte i juli sist, og da kom de på to dager, så vet at de kan åvære kjappe også. Men har jo fått beskjed om at de er sendt. Så er vel helst posten som ikke følger opp.....

Skrevet

Jo, det er jo ikke bestillings stedet jeg er irritert på, det er de som skal frakte dette derfra og til min postkasse=)

De har alltid vært kjappe de andre gangene jeg har bestillt så derfor synest jeg det er snodig at de er seine nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...