Gå til innhold

råd mot søtsug??


Anbefalte innlegg

Skrevet

har så inmari løst på søtsaker..har spist mat å frukt,men d hjælpa ikke!! nån som har nån råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som å lese om meg selv. Spiser mat og frukt mens jeg tenker på godis og når jeg er ferdig å spise har jeg fortsatt lyst på no godt. Så istedenfor å bare spise en sjokolade ender jeg ofte opp med en kg gulrøtter først og en sjokolade på toppen av det hele..huff og huff

Skrevet

For meg hjelper det å pusse tennene når eg får lyst på søtsaker - har ikkje lyst på noko den nærmaste halvtimen etterpå i allef all - og etter det har eg gjerne gløymt det..hehe...

 

Hjelper også ofte å drikke f.eks te med honning eller litt sukker i - får litt for sukkerbehovet, utan at det er ein heil melkesjokolade =)

Skrevet

hjælpt faktisk me en stærk tyggis=)

Skrevet

Du demper lysten med en deilig Troika eller noe annet i samme katogori ;o)

Jeg har ikke funnet noe annet svar enda i alle fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...