melissa*me*januarbeibis* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 har så inmari løst på søtsaker..har spist mat å frukt,men d hjælpa ikke!! nån som har nån råd???
*tigerlilly* Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Som å lese om meg selv. Spiser mat og frukt mens jeg tenker på godis og når jeg er ferdig å spise har jeg fortsatt lyst på no godt. Så istedenfor å bare spise en sjokolade ender jeg ofte opp med en kg gulrøtter først og en sjokolade på toppen av det hele..huff og huff
twiga Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 For meg hjelper det å pusse tennene når eg får lyst på søtsaker - har ikkje lyst på noko den nærmaste halvtimen etterpå i allef all - og etter det har eg gjerne gløymt det..hehe... Hjelper også ofte å drikke f.eks te med honning eller litt sukker i - får litt for sukkerbehovet, utan at det er ein heil melkesjokolade =)
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 hjælpt faktisk me en stærk tyggis=)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Du demper lysten med en deilig Troika eller noe annet i samme katogori ;o) Jeg har ikke funnet noe annet svar enda i alle fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå