1stor1liten =) Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 har jo mammaklær men mammajakke har jeg ikke. har bare brukt de vanlige til nå,men det er ikke så lenge til jeg muligens sprenger meg igjennom dem
Mrs. Bouquet Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg brukte en bergansjakke, klarte å lukke den igjen hele graviditeten. Men nå er den for stor, så sparer den til neste graviditet.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 brukte softshell jakkene til bergans.. god og tøyelig..=)
Mauritius:) Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg kjøpte en stor jakke fra Cubus og bestilte en større kåpe fra Sparkjøp som jeg brukte under graviditeten. De er alt for store nå, jeg sparer til neste gang:)
flashdancepants Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Brukte en "vanlig" jakke/kåpe fra Cubus, tror jeg. Flyttet knappene etterhvert som magen ble større. Tror Polern O. har en del finer mammaklær.
flypapir Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg brukte mannen sin da jeg var på det største. En sånn som man trer over hodet...
Nyseryllikberta Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Brukte en diger fleecejakke, eller når jeg skulle være "fin" hadde jeg kåpa åpen... Så forresten noen kjempefine mammakåper på Exit her om dagen, ikke så ille pris heller, rundt 500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå