Gå til innhold

Dere med bebiser på rundt 9 mnd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge lar dere dem sove på ettermiddagen?

(ikke senere enn kl....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi lar han aldri sove lenger enn til fire....

Skrevet

Tulla er 8,5 månder og hun får aldri sove senere enn 4 på ettermiddagen, så legges hun halv syv.

Skrevet

Har ingen grense på det her..De dagene hun trenger dagens tredje vil på ettermiddagen, lar jeg henne sove til hun våkner (1,5 time ca) og sovner hun senere enn "skjema", legger jeg henne litt senere bare.. ikke vært noe problem her;) hun er i seng til 8 ca uansett..

Skrevet

Har egentlig ingen begrensing på det, er poden trøtt så får han sove. Han sovner greit om kvelden selv om det kanskje bare er halvannen time siden han våknet fra tuppeluren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...