Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Søkte på en ledig stilling der jeg jobber deltid, hadde en samtale med sjefen i dag, hun har innstilt noen andre for hun mente jeg måtte heller være mer sammens med barnet mitt ettersom jeg er alene med ungen. Har et fantastisk flott nettverk og besteforeldre som kan avlaste meg og passe ungen når jeg jobber om ettermiddagene. Ble så deppa at jeg faktisk bare sitter her og griner for hadde sett for meg at jeg skulle få stillingen ettersom jeg hadde best ansienitet av de som søkte og mest erfaring også. Noen som vet om jeg kan klage noen steder på ansettelsen? Har ikke det minste lyst og jobbe der mer, føler meg ikke så ønsket kan man si, men moren min sa jeg måtte ikke deppe av denne grunn, men det gjør jeg altså. Kommer i alle fall fremover til og si nei til alt av ekstravakter når hun mener jeg bør være mer sammens med ungen min og skal også varsle ifra at jeg ikke er intressert i telefoner tidlig på morgenen for at de trenger vikar en aktuell dag pga sykdom. Men jeg skal søke en annen jobb så kan hun bare få sitte der med og se på at sykemeldingsbunken vokser. Er pr dags dato 9 stykker ute med sykemelding på jobben min så det er nye mennesker hver dag på jobb og ganske så frustrerende egentlig.
Gjest marie-s Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Dakkar. Jeg vet hvordan det der kan være hadde i grunn tenkt å gi deg et råd men ser du er der alt: Finn deg en annen jobb, sjansene er store for at du t.o.m. kan få en bedre jobb. Ta dagen i dag å vær trist og lei også våkner du i morgen og begynner å søke på nye BEDRE jobber, lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå