junea Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Ja satt i et kvarter å spydde saft! Det var ganske normalt. Jeg hater å spy men det var faktisk ganske godt. Satt på huk å riene kjentes ikke så godt da!
Synnøve_Solbakken Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Ja det er vanlig, jeg spydde to ganger tror jeg. Den siste gangen greide jeg ikke å gå på do, måtte spy i sånn pussbekken/pappbeger. Det var like før pressriene begynte. Hadde ikke så mye i magen. Vet ikke om det er noe å ha angst for, gruer meg ikke til det, og jeg hater å spy ellers. Smertene er verre enn det å spy liksom.
prinsessemor123 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg spydde litt i et pussbekken under riene, men kan ikke huske det som noe fælt.
Kaosmamma' n Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jeg har født 4 stk., men har aldri født. Tror det kommer veldig an på hva du har spist i forveien, og vi err jo alle så forskjellig.
Kaosmamma' n Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Sorry, skulle være spydd, he, he.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Tror det er ganske vanlig ... spydde etter å ha drukket masse saft etter epiduralen ble satt
Gjest Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Jeg spydde ikke. Har faktisk aldri hørt om det...
To tupper Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Jeg spydde også en gang under forrige fødsel. Jeg satt i badekaret og sendte gubben på jakt etter et pussbekken. Tror nok det er kroppens måte å vise at den begynner å bli sliten. Hvis det er det som bekymrer deg mest i forhold til fødselen, tror jeg du kan ta det helt med ro!
Ladybug~N&E Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 jeg fylte 3bekken og en sendte en god ladning ned på gulvet også.. lystgass overdose. men det var godt å få det ut! de sakene der skal man være forsiktig med å supe for mye inn av tror jeg;) klarte meg bedre med kun oksygen i maska.
pandabjørn Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 jeg spydde 3 ganger pga lystgassen jeg fikk jeg å hater å spy men var deilig når det tok slutt
twoboys & a girl Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Spydde heller ikke, ikke hørt om andre som har gjort det heller. Ble kvalm da jeg først fikk lystgass, men det gikk over.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 Jeg spydde ikke, men det var like før!! Venninnen min spydde som en gris! Huff.... Det er nok ganske vanlig, ja.
Dægern døtte Skrevet 20. september 2007 #14 Skrevet 20. september 2007 Jeg spydde heller ikke under fødselen, men var kvalm en liten periode husker jeg. Tror jeg har lest at babyen kan klemme på noen nerver under visse deler av utdrivningsfasen som kan trigge kvalme, derfor er det noen som faktisk spyr under fødselen. Vet ikke hvor vanlig dette er da...
alvis Skrevet 20. september 2007 #15 Skrevet 20. september 2007 Jeg spydde også under fødselen men bare en gang. Jordmoren sa at nu var hun sikker på at jeg hadde 5cm åpning fordi det er da de fleste spyr. Jeg hadde 5 cm!
mamma til 2 små:=) Skrevet 20. september 2007 #16 Skrevet 20. september 2007 nei men var ganske kvalm i slutten men sikkert pga lystgassen men skal ha den neste gang også...brukte den i mange timer
Leona* Skrevet 20. september 2007 #17 Skrevet 20. september 2007 Jeg spøy et par ganger. Utsatte lystgass pga dette, for jeg trodde jeg bare ville bli mer kvalm. Men jeg prøvde til slutt, og det hjalp i hverfall meg mye!
håper på fulltreff Skrevet 20. september 2007 #18 Skrevet 20. september 2007 Spydde en gang under åpningstiden og en gang under fødselen, men det føltes ikke som når du har spysjuka. Det synes jeg er helt grusomt, men dette var mer en lettelse altså. høres teit ut...
Mamzen Skrevet 20. september 2007 #19 Skrevet 20. september 2007 Jeg spydde 2 ganger rett før jeg fikk lystgass. Jordmor sa det var mange som tror de spyr pga av lystgass, men som antageligvis hadde kommet til å spydd også uten pga smertene.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 20. september 2007 #20 Skrevet 20. september 2007 Jeg har ikke spydd i mine to svangerskap, bortsett fra fødslene =P Det har kommet på slutten når jeg er sliten, trøtt, og ikke fått i meg mat på lenge.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. september 2007 #21 Skrevet 20. september 2007 ja:P spydde 2 gang jeg. pga lystgass å annet smertestillinde sikkert,sliten var jeg å. så spydde jeg før jeg ble kjørt opp for å ta hastesnitt. trivli ja,hehe... men ikke akkurat noe å engste seg for da. måtte tenke meg litt om før jeg svarte,ble litt usikker,men joda jeg spydde 2 ganger,hehe... går så bra så!!
-Bobsi Skrevet 21. september 2007 #22 Skrevet 21. september 2007 Ja, jeg kastet opp noe helt vanvittig. Men det var deilig etterpå..... Jeg hadde ikke lystgass. Jordmor sa at å kaste opp var et godt tegn på at ting gikk framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå