Gå til innhold

Er det feil av meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å sitte på jobben og drikke øl, når svigermor henter snuppa i barnehagen, følger henne til danseskolen og har henne i natt og i morgen?

PARTY MED JOBBEN!!!!! JIPPI!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plutselig blir det litt mer mening i voksne folk som oppfører seg som tenåringer i fylla, de har jo barnefri! At jeg ikke har tenkt på det før. Jeg kommer sikkert også til et sted hvor jeg blir deltidsalkis for å feire at ungene mine ikke henger i skjørtekanten... Det var kranglesvaret mitt ;)

Det egentlige svaret: Kos deg!

Skrevet

Næh, hvis det ikke er en sånn ukentlig greie, skulle vel det gå greit? Hun hadde vel sagt ifra hvis hun ikke orket det?? Hadde jeg ikke tenkt noe videre på.

Party on girl!!!!

Skrevet

Tekoppen

Jeg vil også, kan jeg få henge i hanken? Du er jo tross alt kvitt vedhenget i skjørtet....

Kos deg masse!

Skrevet

Jenter!

Dere skal være glade dere ikke var med i går..... Kom på jobb i morres. Litt seint ute... Litt dårlig form.... Veldig trøtt!!!!! Og hva står på pulten??? Joda... en halvtom flaske med varmt øl..... Huttetu!

Denne dagen blir laaaaaaang! Tror klokka går litt fram og tilbake i dag... Den går i hvertfall ikke fort nok framover!

Skrevet

Selvfølgelig er ikke dette en ukentlig greie! Sist gang var for ett år siden! Og da var jenta hjemme med pappa'n sin.

Og svigermor klager forresten over at hun ikke får passet snuppa ofte nok.... Ingen dårlig samvittighet for det, nei! Hehehe... Heldige meg!

Skrevet

Hehehehe, hangover er no' piss!

Men om en liten stund er det jo helg:-D

Selv om det kan virke leeeeenge til for deg....:-)

Var det ikke bittelittegranne verdt det iallefall?

Skrevet

Om det var verdt det???? Ja jøss! Hadde det utrolig moro hele kvelden! Dansa og sang og stod i som bare det! Litt støl i leggene, kjenner jeg. Lenge siden jeg har ledd så mye og hatt det så gøy på fest! Skikkelig god stemning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...