Gå til innhold

Noen som skal teste seg mot slutten av neste uke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm rundt den 1. oktober. Så jeg tenkte jeg skulle ta en test neste helg en gang. Noen flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ikm 1.oktober. Men tror jeg skal vente med å teste til 1.okt kommer, men spørs om jeg klarer å vente :)

Skrevet

Henger meg på den, jeg. Har nettop bestillt teste på nettet. Det er såååå spennende!!!

Skrevet

Jeg skal egentlig også neste neste uke :) Men har begynt å teste allerede.. :P

Skrevet

nei, dette er første prøveperiode. du da???

Skrevet

Når har du ikm?? Prøvd lenge?

Skrevet

Jeg har IKM rundt 1-3.oktober, så det spørs om jeg også begynner å teste neste helg! :)

Skrevet

Da er vi noen stk. Morro!!!!

Skrevet

Jeg har IKM 30.. Men jeg fikk en svak positiv test i dag. Skjønner ingenting, det må være feil, så fort kan vel ikke dette egget feste seg. Tok testen bare for gøy.

Skrevet

Jeg tror det er mulig, jo. Men ta en test til om et par dager, så er du sikker. Men jeg mener at en svak positiv test er en positiv test. Så, jeg må jo nesten få lov til å gratulere deg.....!!!

Skrevet

Tusen takk.. Tør nesten ikke å takke heller, er så livredd for at testen skal ha lurt meg nå, da ender jeg opp med å bli kjempe skuffa :( Jeg tror jeg skal vente til neste helg å teste sammen med dere jenter jeg, da er ihvertfall testen sikker!! :)

Skrevet

slenger meg på her jeg også! ikm 1-3 okt men bør vel teste før jeg evt feirer bursdag neste helg?! håper jeg har litt mer enn bursdag å feire da for å si det sånn ;)

Skrevet

Skjønner... He he.. Ja du får henge deg på, så vet du jo mer sikkert. Men jeg tror nesten du kan slippe jubelen løs..:o)

Skrevet

Ja det får vi inderlig håpe!!! Dette er sååå spennende!!

Skrevet

Heisann :) Jeg har også ikm 1-3 okt så da blir jeg med på testing neste helg !! Spørs om jeg klarer å vente...

Skrevet

Jeg har ikm 7. oktober, så jeg må nok være litt tolmodig enda. Men hadde en positiv el-test i går, så jeg håper..:-) Er 2. pp for min del. Ønsker dere alle lykke til med testingen. Håper spiren sitter for oss alle om ikke alt for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...