Pheona Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Min sønn fikk vaksiner i dag. når bør jeg gi han febernedsettende? jeg mener... på hvilke grader? Hvem skal jeg eventuellt ringe til for å høre? Helsestasjon er stengt.
Johanne B Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Kan jo ringe legevakta? er vell kanskje greit å gi det rundt 38? feberen går jo så fort opp på dem...
Pheona Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg ringte legevakta jeg. Takk =) Over 39 grader var det!
Johanne B Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Så bra:) Håper det går fint med lille:) da lærte jeg og noe:P
Pheona Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 det gjør nok det =) Var veldig liten reaskjon på forrige vaksine. men det er så greit å vite liksom! Men hun på legevakta spurte hvor gammel han var. så mulig det ikke er samme gradeantall på ulike aldre? sønnen min er i allefall rett over 5 mnd gammel.
Johanne B Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 frøkna her er 11mnd, reagerte litt på den andre vaksinen.. litt feber.. så ja, greit å vite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå