Gå til innhold

vaksine, feber (samme som skravle)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn fikk vaksiner i dag.

når bør jeg gi han febernedsettende? jeg mener... på hvilke grader?

Hvem skal jeg eventuellt ringe til for å høre? Helsestasjon er stengt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo ringe legevakta? er vell kanskje greit å gi det rundt 38? feberen går jo så fort opp på dem... :)

Skrevet

Jeg ringte legevakta jeg. Takk =)

Over 39 grader var det!

Skrevet

Så bra:) Håper det går fint med lille:) da lærte jeg og noe:P

Skrevet

det gjør nok det =) Var veldig liten reaskjon på forrige vaksine. men det er så greit å vite liksom!

 

Men hun på legevakta spurte hvor gammel han var. så mulig det ikke er samme gradeantall på ulike aldre?

sønnen min er i allefall rett over 5 mnd gammel.

Skrevet

frøkna her er 11mnd, reagerte litt på den andre vaksinen.. litt feber.. så ja, greit å vite:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...