emil070706*kom*140706 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 jeg har veldig lyst på ett barn til men er ikke så veldig gira på en fødsel til da men .. så jeg har noen spm.. 1hvor lang tid tok fødsel nr 1 , og hvor lang tid på nr 2. 2 hvor mye revnet dere på nr 1 , og hvor mye på nr 2. 3 hvilken del av fødselen var verst på nr 1 , og hvilken del var verst på nr 2. noe annet noen har lyst til og tilføye? jeg gruer meg som en gris til en fødsel til ,, for den jeg har hatt synes jeg var ganske hard..og tok laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid..
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 1hvor lang tid tok fødsel nr 1 , og hvor lang tid på nr 2. Den første fødselen tok ca et døgn med åpningstiden iberegnet, den andre ca 12 timer, den tredje 6 timer, den fjerde rundt 8 timer og den femte kun to timer :-) 2 hvor mye revnet dere på nr 1 , og hvor mye på nr 2. Ble klippet litt på nr 1, har aldri revnet eller blitt klippet på de fire siste. 3 hvilken del av fødselen var verst på nr 1 , og hvilken del var verst på nr 2. Jeg synes alltid at utdrivningsfasen er den verste, men det går heldigvis fort...
Nit@™ Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Fødsel nr 1 tok 44 timer, fødsen nr 2 tok 12 timer. Sydde 3 utvendig og 2 innvendig med nr 1. Med nr 2 sydde jeg 2 "pyntesting" som JM så pent kallte det. Fødsel nr 2 er faktsik den "beste" hva smerter angår. Hadde ikke noe smertelindring. Riene kom med mellomrom også på slutten, og det er eneste fødselen jeg har hatt med litt pauser på slutten også. Snart klar for middag på peppes igjen en kveld? ;o)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 1. 25 timer fra jeg kjente at det var neo på gang, men 13 timer fra det begynte og gjøre vondt nr 2. 22 timer fra det begynte men 18 timer fra det begynte og gjøre ganske vondt. vet ikke hvor mye jeg rivnet men mer med nr 1 enn med 2. nr 1 var verst og få ut og nr 2 var verst fra 8 cm til den var ute. 2 veldig forskjellige fødsler, og syns andre mann var vondere enn første mann men det var selvfølgelig verdt det:) *klarer ikke skifte nick*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå