Gå til innhold

Er det flere januarbabyer som ikke kan sette seg opp selv enda?


Labbetøs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frøkna satt seg opp selv for første gang igår :-) men går jo ikke og krabber ikke (eller krabber bakover....) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min setter seg ikke opp selv, krabber bare bakover, men sitter selv :) Tror vi bare skal nyte det at de ikke har begynt å løpe rundt enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser seg opp, går ved bordet. Løfter seg etter ting og setter seg på kne.

 

Setter seg ikke direkte opp fra gulvet nei.... tror ikke han ser poenget med det...mye morsommere å prøve å gå etc...Nårhan undersøker leker legger han seg heller på ryggen og studerer....Han har ikke tid til å sitte tror jeg... hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har gjort det kun én gang. Håper han lærer det snart.. men kan nesten se ut som han blir å lære seg å gå før han lærer seg å sitte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter stødig som kongen...men setter seg ikke opp selv nei!!! Ikke krabber ho heller, åler seg frem dit ho vil da...om det ikke er altfor langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har prinsen sittet siden han var 6 mnd og setter seg opp selv,og reiser seg opp. krabber men det går for sakte slik at han sitter som ei ape på gulvet og suser over gulvet i en fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har satt seg opp noen ganger men han foretrekker visst å sitte på knærne. Men det er det å stå som er det store her i huset om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På sin 8-måneders dag satte seg Amanda plutselig opp, og begynnte å krabbe og klatre opp mot mitt bein. Og to dager senere reiste hun seg opp. Før det har hun prøvd å krabbe, men ikke klart å sitte selv og vært veldig "ustødig". Så når de først finner balansen kan allt komme på en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...