Gå til innhold

Nå trur dere sikkert jeg har blitt spenna gærn!! (samme som krangle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere som allerede mener jeg er det får herved gleden over å gotte dere over mer galskap. Men..............

Wooohoooow!! Nå har jeg hatt litt av en opplevelse.

Noe så stort!!

Heromnatten låg jeg og og prøvde å finne roen men klarte liksom ikke helt å slappe av. Jeg fikk en innskytelse om å spørre om jeg kunne få lov å se hjelperen/ne mine ,som så mange ganger før forventet jeg meg ikke noe svar. Men plutselig ser jeg for mitt indre en eldre mann som for meg såg ut som en Same/indianer og han fortalt meg at han hette tomika.

Idag fikk jeg for meg at jeg skulle google det for å se hva jeg fant, og frysningen og glede blandet seg om hverandre. Her er min Tomika "http://www.nmm.ac.uk/server/show/conWebDoc.628/viewPage/5"

Det var ham jeg såg, untatt at tatoveringen ikke var så tydelig i synet ,der så det mer ut som at han var furet. Men ansiktet er akkurat det samme.

Utrulig stort!!! Men hvordan kan jeg finne ut mer om ham, finner ingen sider eller dokumenter på Norsk.

Noen som skjenner til denne mannen fra før som kan fortelle meg noe. Guri dette er spennede. Jeg er så glad og så takknemmelig for å endelig få møte noen av de som altid finnes ved min side. ;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ut som ekssvigerfaren min ;o)

(men han er 100% norsk)

Aner dessverre ikke noe om denne Tomikamannen, men indianere generelt er veldig spirituelle,og søker man det,så får man oppleve ting andre ikke kan se.

Jeg har enda ikke fått klarhet i hvem mannen jeg så her i huset er, men fikk vite for ei stund siden at mannen svigerfar så,var akkurat likedan som han jeg så for 3 år siden stå i gangen her.

Men det er et spøkelse,da...selv om ei synsk dame sa han er en mann som hjelper meg.

Kunne gjerne sett hjelp i å finne billige turer til Norge, men det er vel ikke primært sånne ting de hjelper oss med.

;o)

Skrevet

Hihi, en sameindianer?!

Min hjelper ser ut som en arisk neger!

Skrevet

Jajajaja, missforstå meg rett da. Det jeg mente med same/ indianer er at jeg snakket om et naturfolk. Samer kan ofte være veldig mørke og værbitte i huden siden mange av de ferdes mye ute.

Skrevet

Ja Cat du er splitte pine gal..

Neida, mener ikke det. Så spennende å vite hvem hjelperen din er.

Er du en av dem her inne som har "evner" folk flest ikke har?

Skrevet

Jeg er vel en av de som har noen evner jeg kanskje er mer bevisst en andre. ;o))

Skrevet

Har alltid sett på samene som "nordens indianere",jeg...

Skrevet

åå.. så spennende cat! har du prøvd å spørre han igjen?

Skrevet

Hei Cat.!

Har svart deg på krangle, visste ikke at innlegget ditt var på skravle også. Fant litt, men er kanskje det du har funnet også!

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...