Gå til innhold

Nå trur dere sikkert jeg har blitt spenna gærn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere som allerede mener jeg er det får herved gleden over å gotte dere over mer galskap. Men..............

Wooohoooow!! Nå har jeg hatt litt av en opplevelse.

Noe så stort!!

Heromnatten låg jeg og og prøvde å finne roen men klarte liksom ikke helt å slappe av. Jeg fikk en innskytelse om å spørre om jeg kunne få lov å se hjelperen/ne mine ,som så mange ganger før forventet jeg meg ikke noe svar. Men plutselig ser jeg for mitt indre en eldre mann som for meg såg ut som en Same/indianer og han fortalt meg at han hette tomika.

Idag fikk jeg for meg at jeg skulle google det for å se hva jeg fant, og frysningen og glede blandet seg om hverandre. Her er min Tomika "http://www.nmm.ac.uk/server/show/conWebDoc.628/viewPage/5"

Det var ham jeg såg, untatt at tatoveringen ikke var så tydelig i synet ,der så det mer ut som at han var furet. Men ansiktet er akkurat det samme.

Utrulig stort!!! Men hvordan kan jeg finne ut mer om ham, finner ingen sider eller dokumenter på Norsk.

Noen som skjenner til denne mannen fra før som kan fortelle meg noe. Guri dette er spennede. Jeg er så glad og så takknemmelig for å endelig få møte noen av de som altid finnes ved min side. ;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhhhm, Cat.68 - så du en kjempelang tråd med kode? Eller er det noe med linken som ikke er helt riktig...?

Skrevet

Godt spørsmål... Kom ikke inn der jeg heller........

Skrevet

Se opp for anførselstegn, luten.

Ellers: Stilig. Men jeg har ingen idé om hvem han er..

Skrevet

A-haaaaa!!!! Der så jeg han!

Takker og bukker, luten!

Skrevet

Men kjære meg....du mener at dette er hjelperen din ?!!? JAja....hvem vet, skjønner meg ikke helt på dette jeg...

Skrevet

Bare av ren nyskjerrighet: Hvilket språk snakket dere sammen? Hva gjorde du for å få kontakt med han?

Skrevet

Vettu jeg vet ikke om vi brukte et bevisst språk, det liksom ble bare klart for meg at han hette Tomika, på samme måte som jeg bare såg ham foran meg. Jeg antar at han formidlet sg til meg på en måte, men hvordan tenkte jeg egentlig mindre over.

Jeg har i mange år prøvd meg på å få kontakt med mine hjelpere. Jeg prøver å komme inn i en slags meditativ tilstand, men følte egentlig ikke jeg var i meditasjon heller. kanskje like før? Så spurte jeg som jeg bruker om jeg kunne få lov til å få se noen av mine hjelpere og dermed viste han seg for meg. Vi snakket egentlig ikke sammen han fortalte hva han het så såg vi bare på hverandre og jeg følte en enorm glede og takknemmelighet for at han ville vise seg..

Skrevet

Får helt gåsehud her, spennende, litt magisk:)

Er vel flere stadier før man kommer inn i "transe", feil ord kanskje, kom ikke på noe annet, hvor man er i kontakt med sin underbevissthet på forskjellige måter, og noen, som deg, kommer vel bedre i kontakt med den ann andre. Husker ikke hva stadiene heter jeg, men finner det veldig interessant!

Skrevet

Er du sikker på at du ikke er i slekt med Margit Sandemo...?

Skrevet

Jepp, helt sikkert. ;o))

Skrevet

Hahaha, Cat.68, har du noengang sett en same før? Hehe...

Håper du har rett da, at du virkelig har fått "kontakt" :)

Skrevet

Hehe, Altså som jeg sa på skravle også. Vær så snill og misforstå meg rett. Når jeg sier same/indianer tenker jeg på de som naturfolk. Jeg sammenligner da med utopien av at samene gjerne blir fremstilt som nordens indianere. Mange samer blir også veldig mørke i huden pga værbitthet siden de ferdes mye ute.

Skrevet

Ja men det visste jeg jo ikke da jeg såg ham.

Skrevet

Tror deg Cat, en venninne påstår hun har fått se sin hjelper! Tror på sånt! Ser ingen grunn til hvorfor hu skulle lyvd om det!

Skrevet

Takk ja dette var faktisk helt fantastisk. jeg gjorde som hu i sa over i tråden her. jeg sendte en mail til museet i Australia som lagt ut bilder og den lille info som fantes om han på google, og spurte om de kunne være behjelpelig med mer informasjon om ham. Spennede. Håper jeg kan få mer kontakt,

Skrevet

Jeg skjønte vel egentlig hva du ville fram til, men måtte ta meg en høy en da jeg så bildet du refererte til... det er den mest indianeraktige samen jeg har sett! Lykke til i jakten :)

Skrevet

hehehe, ja har ikke noe problemer med se det ;o)) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...