Gå til innhold

Dere som har katt!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er "best" guttepus eller jentepus??

Skal få oss en kattunge, men usikker på gutt eller jente.....;o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente eller kastrert gutt.... gutter er rampete;)

Skrevet

Jeg mener jentepus. Men husk å steriliser..

Skrevet

Vi har en guttepus som vi kastrerte a han var 6 mnd. Han er så harmonisk og fin. Har også hatt jentepus, men hun var så sær.

Velger du gutt, så er det greit å kastrere før han begynner å markere

Skrevet

Kastrert guttepus ;o)

Vi har kattunge nå,men aner ikke kjønnet (har ikke undersøkt h#n)

Jeg håper det er en hannkatt...

Skrevet

Definitivt en guttepus som dere kastrerer når han er gammel nok.

Familien min har hatt 5 hokatter og 3 hankatter. Det alle hokattene har felles er at de er/var sure, sære og rett og slett skikkelig "bitch". Kosete når de var små, men forandret veldig personlighet når de ble voksne. Alle hankattene er/var mye mer hengiven og kosete.

Skrevet

Tror ikke det er noe fasitsvar på dette, men generelt blir kastererte katter roligere, uansett kjønn. Vil absolutt anbefale deg sterelisering uansett kjønn, og da kan det jo være greit å ta med i beregningen at det er dyrere og en større sak å få sterelisert jentepuser enn guttepuser.

Vi har en kasterert sofagris :o) Han er roligheten selv, og utrolig barnevennlig. Jenta vår kan ligge over han, og han bare koser tilbake :o) De har et supert forhold de to :o)

Skrevet

vi har jente pus og er storfornøyd :))

hun er vel 1 og et halvt år nå,og er fortsatt en kosepus..

men hun kommer fra en veeeeeeldig kosete kattemamma som føder VEEELDIG kosete kattepuser..

så jeg vet ikke om det har noen sammenheng..men husk å steriliser..

Skrevet

Jeg har hannkatt, og jeg kunne ikke tenkt meg noe annet. Slipper det styret med at katta plutselig får unger osv.... Og når han da blir kasterert, så håper jeg han blir roligere....

Skrevet

Vi har to av hver , og det er en stor og en liten av hvert kjønn. Hunnkatten er ganske sær og forsiktig , og jentekattungen hennes har litt samme tendensene.

Den store kastrertegamle gule hannkatten vår er lat , litt leken , snill og ganske tålmodig. Den kattungen som er hanne er veldig lik gamlegutt i lynne og delvis i farge , men fasong etter moren. Han er ikke kastrert enda , men skal bli det.

Han er utrolig tålmodig med vesla her. Lar seg herses og bæres, lekemates og koses med.

Totalt sett er vel guttene våre de koseligste kanskje....

Skrevet

Katerert guttepus er absolutt best : ) De blir så gode hjemmekjære og kosete!!!

Har hatt jentepuser før, men de er så sære og ikke så glad i å kose..synes de er mindre barnevennelige.

Skrevet

det spiller egentlig ingen rolle for både hun katter og han katter kan være sære. kommer ann på personligheten. men ville uansett kastrert h*n. vi har 2 hann katter og de er kjempe snille

Skrevet

Kastrert guttepus er best:=)

Vi har 5 stykker og alle er kjempesnille og veldig kosete.

Har hatt 3 steriliserte jentepuser, men de var alle sur og sære.

Skrevet

Jeg har en del erfaring, har hatt mange kattunger og voksen katter i forskjellige raser.. Jeg synes det er best med jentepus..Fordi jentepus er mer roligere enn guttepus.. Guttepus er rampe og vill..Av min syn..

Nettopp solgt en perserkatt av en grunn.. Det er gutt.. Han var veldig ramp pg umulig.. hehe.. Mamma har 2 jentepus og de er veldig rolig og snill..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...