Gå til innhold

VIL IKKE SPISE ELLER SOVE!!!! HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå klikker det snart for meg.

Har en gutt på snart 5 mnd som ikke vil spise. Legger han til puppen og han drikker i max 3 minutter. Så snur han seg vekk eller begynner å grine. Får aldri gitt han av begge puppene. Flasken vil han ikke ha, såd et hjelper ikke å pumpe seg heller. Har så smått begynt med grøt, men da spiser han litt og så snur han seg vekk. Sovingen går heller ikke bra. På dagtid har han 3 lurer på ca 30 minutter hver og om natten er han urolig. I natt våknet han SYV ganger fra 2130 til 0700. Da tok jeg han opp i min seng men det hjalp ikke særlig.

En 5 mnd gammel baby trenger vel mer mat en en pupp hver 4 time???? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Er kjempe redd for å miste melken for da har jeg et STORT problem siden han ikke vil ta flasken(har prøvd forskjellige flasker) Bekymerer meg halvt i hjel!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende han er av disse små som vil ha mange, små måltider? Kanskje du skulle prøve flere små måltider med grøt? Og dropp flasken om han ikke vil ha den, han kan jo drikke av kopp eller tutkopp når han er 5 mnd.

Skrevet

ei venninne var hos kinesolog med gutt med samme problem.. han roet seg veldig etter dette...

Tar lang tid før frøkna mi sovner også... men hun sover hvertfall godt hele natten.. ser dere har prøvd litt med grøt, kan ikke være at han trenger grøtmåltid på kvelden f.eks? han han holder seg lengre mett da? ville hørt med helsestasjonen jeg...

Skrevet

unnskyld, var vell ikke dette jeg egentlig svarte på... men men.. :)

Skrevet

da min baby var 5 mnd spiste hun også bare en pupp og ca 3 minutter per gang, men da 8-12 ganger i døgnet, forsøkt å lgge til litt oftere? Vi må forresten bytte grøtmerke ofte, hun blir lei. Da hun var liten var det en god teskje malt i grøten som skulle til. lykke til

Skrevet

NB - vet om mange bayer som sover lite om dagen. trenger lite søvn kanskje, men det om natten høres veldigslitsomt ut, skriker babyen eller bare prater, mi kan prate en hel time i strekk om natten, men da lar jeg bare henne ligge der og skravle til hun sovner igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...