Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hei kan dere damer hjelpe meg og vurdere en sak? Det har seg sånn at jeg var hos legen i dag jeg hadde da proteiner i urinen og blodtrykk +140\93 han sa dette ikke gjore noe d jeg ikke hadde ødemer. Kan dette stemme?? Jeg er kganske forkjøla og kvalm og er urolig i kroppen ( sikkert fordi jeg ble litt stressa av dette da jeg begynte og tenke litt over saker og ting???) Jeg nevnte og for han at jeg ikke har sovet noe i det siste og har hatt MYE maserier den siste uka.. Dette ble langt.. sorrry,,,.. Har legen gjort en feilvurdering ?? bør jeg ta kontakt med noen andre? eller bare prøve og roe meg litt Hva ville dere gjort??? Ps: er i uke 38
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hi Barnet har heller ikkje "vokst" på fundusemål skjemaet de siste to gangene.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 om du er usikker på legen sin vurdering kan du ta en ekstra skjekk hos en annen =)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Tror kanskje jeg hadde ringt føden.. Da får du en annens vudering og kanskje bli litt mer rolig selv:) De er jo der for deg så det er bare til å ringe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå