babyprincess Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 har to egentlig ganske små arr på brystet mitt. ca 1cm langt og en halv cm bredt. Fjernet 2 føflekker. HATER det og går aaaaaldri i noen som er utringet...men har alltid hals. Har helt angst....noen som vet om måter el noen jeg kan henvende meg til for å få sett på om det går an å få det redusert? Tuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for svar:-)
Erisa* Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Sannsynligvis vil nok det være veldig vanskelig. Det er ikke lett å få fine arr på det området, og jeg tviler på at det vil kunne gjøres særlig mye finere enn det er nå. For å reparere det, må man nok gjøre det større. Det går jo alltids an å høre med en plastikkirurg, det er i så fall de som kan gjøre slikt, men utfra det jeg har lært, er det nok ikke veldig stor sjanse for at det vil bli veldig mye bedre.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Har hørt at det anbefales å høre med tatovører! Mange av de som visstnok klarer å fjerne arr!
ventejenta Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Det finnes et slags silikonplaster som kan redusere rødhet og hevelse iallfall, men ikke bredde. Jeg brukte det på et arr på brystet, og det hjalp litt. Det heter mepiform tror jeg. Det kjipe er at man må bruke det nokså lenge, flere mnd, for å få effekt. Spør etter det på apoteket! Men hvis arrene dine hverken er røde eller hevede hjelper det jo ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå