Gå til innhold

Oslo/Strømmen/Lillestrøm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor noen av dere der? Hvor gamle er barna deres, dere selv? Hobbyer/interesser? Aner ikke om dette er rett sted, men kunne tenkt meg å blitt kjent med noen nye mennesker for babyen vår (jente, 6 mnd), meg og pappaen. Vi bor i Oslo!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,hei :) Jeg er fra Lillestrøm. Blir 24 i desember. Mini (gutt) blir starks 7 mnd. Interesser? Hmmm... Er glad i cafe-livet, en liten shoppingtur i ny og ne (litt for ofte :) trilleturer i naturen, er ikke bare inne på senterene :) Er glad i resturantbesøk og skravlekvelder, selv om det automatisk har stoppet litt opp de siste mnd...

Skrevet

Hei!

Jeg er fra Skjetten, det er veldig nærme både Strømmen og Lillestrøm. Lille prinsen vår er så vidt over 5 mnd. hobby interreser. tja. Det blir jo en del datasitting. ellers så spiller vi en del brettspill og kortspill. Er kjempe glad i cafe og restauranter også. Vi kunne jo prøvd å møttes?

Skrevet

Hei! Jeg er fra oslo :) Kan du åpne postboksen din, så kan vi sende deg privat melding.. hvis du vil?

Skrevet

Hei, jeg bor akkurat nå på Evje pga lærling, men forloveden min bor i Skjetten/Strømmen.. Jeg reiser ofte hjemover så kan vi møtes og bli kjent.. Hadde vært kos..

Jeg er en døv jente på 24 år og har en sønn på snart 19 mnd..

Skrevet

Hei.

Jeg bor i Oslo jeg også.

Send meg en pm eller legg meg til på msn:)

[email protected]

Alltid gøy å treffe nye mennesker:)

Jeg har to barn en liten krabat på snart 6 uker og en jente på 2,5 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...