vekten:) Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Nå de siste to ukene har jeg fått kvalme.Er 13 dager til termin å har vært null plager tidligere i svangerskapet.Nå skal det sies at jeg har mere sure oppstøt også.Noen som vet hva det kommer av eller?Er det flere?
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 jeg er 39+3 og har de siste 10 dagene vært kjempe kvalm... Tror det er helt vanlig nå mot slutten! Jeg har opplevd å få mindre sure oppstøt etter at han festa seg... Spis lite og ofte er det enste rådet mitt:)
vekten:) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Greit å høre:)Jeg hater jo kvalme å alt det der så er vel ekstra var på det også. Takk for svar.
line_n & sara Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 snakka faktisk med jm om dette på kontroll for noen dager siden, nå er ikke jeg like langt på vei som dere, (er "bare" 33) men har også blitt kvalm igjen! jm sa at det var mange som ble kvalme på slutten, helt hvorfor vet man ikke, men det kan ha sammenheng med at babyen er så stor, at orgenene (særlig tarmer og magesekk) blir dytta på, og ev at tarmene jobber dårligere! har funnet frem seabandene mine, jeg da! så kvalmen plager meg ikke så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå