Enliiitentil? Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Her går det i amming, matingen (dattera vår er snart 6 mnd), trilleturer, litt senter-turer (bor i Oslo) og soving, husarbeid og litt nett/TV. Hva med dere??? Vi er ikke aktive i barselgruppa, men har et par venninner med barn, men syns alle er så opptatt... vi og... HVA gjør dere??
Lolisen Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Her går det stort sett i samme tralten! Mating, husarbeid, lange trilleturer, kjøpesenter, også leker og koser vi masse Er med barselgruppe en dag i uka..
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Tja.. Kose, amme, leke, synge, trilleturer, besøke venner og familie, handle, babysvømming 1 gang pr uke, litt husarbeid, og litt boklesing og surfing på nettet. TV ser jeg sjelden før pjokken har lagt seg.
plutseligbolle Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Amming, mating, kosing, synging, prøver å få gjort husarbeid men prioriterer å gå en tur hver dag. Enten i byen, på butikken, i skogen eller bare litt rundtomkring. Går i åpen barnehage ca en gang i uka, det er superkjekt. Heldigvis har jeg en nabo som også er hjemme med barn som jeg kan gå tur med og drikke kaffe med. Er en del på nettet også.
Forskeren Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Akk... har det så travelt! Har minst 2 gjøremål som har med arbeid, bank eller generell organisering av livet (tlf hit eller dit), ærend på butikker (har vært litt mye i det siste da vi nylig hadde dåp og skal selv i dåp nå - handling og ordning av klær til 4 og gaver...), babykino, barselgruppe, hs kontroller, mor/barn trening 2 x pr. uke, arbeid ca 1 x pr. uke. Sjelden jeg "bare" går tur en dag, liksom. Og husarbeid, klesvask, middagslaging, bringing/henting av eldste i bhg. Ønsker egentlig å roe ned, nyte tiden fullt ut med minsten, men så blir jeg så lett rastløs også. Ikke lett for meg å finne balansen, for jeg er jo sliten nå...! Ja, glemte selvsagt amming hver 2. - 3. time around the clock og lek/stimulering av minsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå