Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Skal få satt inn spiral den 3 okt. Aldri hatt det før. Hvordan er det, er det vondt å få satt den inn..? Er dere som har det fornøyd med den?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Det var ikke vondt å få satt den inn, men litt ubehagelig var det jo. Jeg er jo fornøyd for jeg merker den ikke. Har også normal mens.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 jeg skal også sette inn spiral. men det jeg synes er litt ekkelt er at han skal sette den i 2.mensdag... er det normalt?
Johanne B Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Er visst for at det skal være lettere og mindre ubehagelig... da er det mer utvidet der eller noe?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 ja, han sa det var best. men kan ikke si jeg gleder meg til at en mannlig lege skal sette den inn da...hehe
Johanne B Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Kan jeg skjønne;) men de sies å ofte være ikke fullt så hardhendte som kvinnelige leger da(?) så får du bare tenke på noe fint hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå