dritgrei hei hei! Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 og den bruker jeg til alt. oppskriften er en marinade av sitron, olivenolje, soyasaus og hvitløk - litt salt og grovt pepper... ha ha ha ha ha ha ha alt smaker likt, uansett hva jeg lager! men det er godt da.... og litt utrolig dritkjedelig!
Plutseliten :) Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hahaha...mye mere avansert enn meg )) Jeg kan også bare en...og det er som følger :et rømmebeger...røre inn 2 poser dressingmix gresk...Vips ferdig! ) Stolt mamma til 2, som begynner å lure på om dere snart husker hvem det nye nicket er;)
Milli Vanilli Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 He he, men det var jo ikke aller verst. Du har jo en god "grunnoppskrift, da. Det er jo bare til å finne forskjellige krydder du liker, og vips, så har du en annen smak :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 i dag skal vi ha hjemmelgade hamburgere og grønnskaer, og alt smaker sånn..... ha ha ha ha ha ha! koko... lær deg no mer mat dritgrei!
♥Snulder Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Hehe;=) Morsomt! Nok en gang så er jeg så glad for at jeg slipper å lage mat!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå