Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 To tær på hver fot på min lille jente er delvis sammenvokst, ikke så veldig mye, men litt. Flere som har barn med delvis sammenvokste tær? I så fall; har dere fått det undersøkt?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Poden har det samme. Fikk beskjed på sykehuset at det ikke var noe farlig og heller ikke ville være no problem får å gå/løpe.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 jeg og flere i familien har det! Tå nr to og tre hvis du skjønner. Har hatt noen kjærester som har småertet meg for det, men ellers har det aldri vært noe problem:=))
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Jepp :-) Ingenting jeg stresser med, da det ikke hemmer bruken av foten på noen som helst måte, tror det er helt vanlig..!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Kjenner en som har det! Jeg har ikke lagt merke til det, men han har fortalt det. Eneste ulempen er at han ikke kan kjøpe seg sånne flipflops med sånn dings som skal gå mellom stortåa og den ved siden av!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå