Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Snuppa er nå 21 mnd, og hun har gått på do lenge. Bruker fortsatt bleie og hun tisser i den, men tisser for det meste i do. Men bæsjebleier har jeg så og si aldri lenger og det er så utrolig deilig! Sitter på do og leser, synger og prater masse, stor koser seg :-) Lille jenta mi begynner visst å bli stor skjønner jeg :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Ja, det er noek deilig Sparer betraktelig mye jobb på det! Også så lettvint når man er på tur og reiser feks! Flink jente du har Jenta mi er ikke mer enn 17 mnd, så jeg forventer ikke full "renslighet" helt ennå...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg forventer ikke noe av snuppa, regner med at vi beholder bleiene en stund til. :-) Hun var bare så interessert når jeg var på do at jeg tenkte det var likegreit å kjøpe et babybjørn setet til henne, og det falt virkelig i smak :-) Passer også på å gjøre det til en kosestund slik at hun ikke blir redd for toalettet. Hadde psykiatri praksis for ikke så lenge siden, og psykologen der anbefalte å begynne do trening FØR trassalderen, slik at barnet var vant til toalettet før den satte i. Stolt av snuppa er jeg jo :-) Men det er vel ikke bare mer enn rett og rimelig iogmed at jeg er mamma`n hennes :-) Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå