Twintipp og himmelblå Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hei tjolehopp! Hvordan er formen?? Bedre? Vært på UL enda eller?? Håper alt står bra te;-) Klæm
Meg + 2 prinsesser Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Heii! NÅ så jeg denne, litt treig jeg:) Det går fint, er litt bedre i form ja, heldigvis! Skal på ul 10 oktober, to uker til i morgen, blir spennende! Hvordan går det i nabobyen da, alt bra med dere allemann? Sett på noe hus i det siste? Koooos fra
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Tiddelidu:o) He he, bedre sent enn aldri vetdu;-) Så fint formen er bedre da.... Tenke meg det er deilig ja!!! Oj, det er jammen ikke lenge til.. Blir spennende da. Morro å se den lille sprelle og styre da.. Blir liksom så virkelig da! Må du til Fredrikstad da eller?? Alle er kanskje der, eller? *svimmel* I nabobyen er det bra vetdu.. Jobber med gruppeeksamen, så nå "fapper" jeg av før mann og barn kommer hjem. He he.. Ikke sett på noe hus, men søkt på tomt da, så hååååper vi er heldige:o)) Kyss klapp og klem
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Fyfasen,jeg er i sivme om dagen assa, helt utrolig:S Jaa, det blir spennende;) Jeg har heldigvis fått en bekreftelse allerede, så jeg vet liksom at det er "noe" der inne, hihi. Men det blir gøy.. Skal vite kjønnet den gangen her. Gode gud, du er jammen tøff som styrer med det skolegreine, hadde aldri jeg klart:S Flink du. Når får dere vite om tomta da? Så spennende! Kyss smekk og pønsj;)
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Hehehe:o) *ler* Åja, stemmer, dere har vært på UL ja.. Godt det da! Blir spennende å se hva som skjuler seg inni der da.. Morro med en jente til for snuppen da, men artig med en lillebror og! Er du 16 uker nå da?? Neeesj, er ikke s¨å vanskelig egentlig.. Mye tenke seg til selv oppgaver, hihi:o) Vet ikke når vi får svar enda, er veeldig spent da!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Kjøss
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Ja, for meg spiller det absolutt ingen rolle. Har liksom aldri hatt den " Hadde vært morsomt med en av hver " tanken, så vi får se;) Spennende. Ah, bare det å TENKE på at jeg skulle satt meg på skolebenken igjen gjør så håra på leggen reiser seg.. Så jeg synes du er en tøffas;) Tøffære enn toget:D Jeg var hos legen forrige torsdag, da var jeg ca 16 uker;) Så det blir spennende å se hva ho sier på ultralyd, om hvor langt jeg er på vei:) Kanskje jeg er 8 måneder? Smask
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 8 mnd. hahhahahaha:o) Det hadde jo vært noe da.. Nei, guriland, enig med deg der.. Samma hva det måtte være, er morro uansett!! Venninnen min som også bor i Halden er akkurat 18 uker nå, hehe:o) Kanskje dere kommer i barselgruppe sammen;-) Hehe, veldig greit på skolen asså.. Merker at jeg er mer interresert i å lære nå.. Har jeg blitt voksen mon tro? *grøss*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Hehehehe *grøss* Voksne liker vi ikke;) Barselgruppe? Hva er det da? Hehe.. Går bare til legen jeg da, er vel av den usosiale sorten:S Hvem er venninnen din da? Fasen, like langt på vei vi da jo! Kanskje vi kan føde sammen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå